7 mar 2015

After so long time...

Hej! Nawet nie chcę liczyć czasu, w którym mnie i Mariki tu nie było, bo przyznajemy się, trochę zaniedbałyśmy naszego bloga i nie postarałyśmy się o to, by to dalej pociągnąć. Ja dziś przychodzę do Was z nowymi stylówkami, nowym pomysłem i mam nadzieję że już teraz posty będą ukazywać się regularnie.

Ostatnio rzadko wychodzę na dwór, polubiłam długie wieczory w domu, jednak taka monotonia po jakimś czasie zaczyna przytłaczać. Tym bardziej, że takim nic nie robieniem również pracujemy sobie na nasze samopoczucie i wygląd. Nie polecam Wam trybu życia, do którego obecnie jestem przyzwyczajona bo to nic dobrego dla zdrowia, dobrze o tym wiem i już za kilka dni to wszystko się zmieni :)

A tymczasem pokażę Wam fotki z dnia który spędziłam z moją kuzynką - Mileną ♥









Płaszczyk - Bershka
Buty - Parfois
Torba - H&M
Uszka Myszki Miki - Disneyland

Mam nadzieję, że fotki Wam się podobają. Nie jest ich tyle, ile chciałabym dodać, ale to dlatego, że nie wszystkie chcę publikować, i przede wszystkim dlatego, że jest sporo nieudanych zdjęć;)
Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania, bo to daje nam motywację do tworzenia kolejnych postów!

Patrycja♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz